Náš Tým

Vážené klienti,

velmi si vážíme Vašeho zájmu o zachování svých zubů po dlouhá léta a rádi bychom Vám představili filozofii naší zubní ordinace. Chceme Vám přiblížit, jakým způsobem se staráme o Vaše zuby a proč je prevence pro nás nejdůležitějším středobodem naší péče.

Prevence je klíčovým faktorem v boji proti zubním problémům a jejím cílem je minimalizovat riziko vzniku kazu, paradentózy a dalších onemocnění.

Ve své ordinaci se zaměřujeme na komplexní péči o Vaše zuby. Pracujeme s moderními diagnostickými technologiemi a využíváme nejnovější poznatky v oblasti stomatologie. Naši odborníci Vám poskytnou individuální plán péče, který bude odpovídat Vašim potřebám a přispěje k dlouhodobému zachování Vaší úsměvu.

V naší ordinaci používáme moderní sterilizační postupy odpovídající nejvyšším standardům hygieny. Vaše bezpečí je pro nás prioritou.

Nabízíme širokou škálu služeb, včetně preventivních prohlídek, ošetření zubního kazu, hygienických procedur a estetických zákroků. Jsme tu pro Vás s cílem poskytnout Vám nejen kvalitní stomatologickou péči, ale také příjemný a bezbolestný zážitek.

Věříme, že prevence je nejenom klíčem k dlouhodobému zachování Vašich zubů, ale také k Vašemu celkovému zdraví. Proto Vás srdečně vyzýváme, abyste si naši filozofii přijali a společně s námi pracovali na udržení Vaší ústní dutiny v optimálním stavu. Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na setkání s Vámi v naší zubní ordinaci.

S pozdravem,

Tým zubní ordinace

Mariana Voskoboinyk - lekař stomatolog z 10 letou praxe.

Informace: Vysoká znalost v oboru stomatologického ošetření ( endodontické ošetření, ošetření parodontálních onemocnění) a v oboru chirurgie (implantace, kostní štěpy, extrakce zubů, včetně zubů moudrosti, excize cyst, frenuloplastika a mnoho dalších).

Specializace: atraumatické léčebné metody ve stomatologii, pečetěni  fisur, implantologie, použití kofferdamu, léčba zánětů dásní, léčba onemocnění dutiny ústní, léčba kazů, léčba zubních cyst, léčba nekazivých lézí zubů, léčba parodontitidy, léčba periostitidy, léčba pulpitidy, léčba stomatitidy, frenuloplastika rtů a jazyka, sinus lifting, extrakce zubů, implantáce dentalni, endodontické ošetření, estetická náhrada chrupu. Hlavni specializace  stomatochirurgie, parodontologie

Vzdělání: Ternopil National Medical University jmenem I.Ja.Horbachevskeho, obor stomatologie 2008-2013, Ukraine

Zaměstnani a odborne staže: 2014-2016 Kolin, od 2016 Stomatologie Kolin s.r.o.

Implantologie kurzy 2019 - Simply dental implantation , Noris -Slovak Republik

Implantologie kurzy 2021-2022 -Perio-Implant Curriculum Basic HDC Kladno , Czech Republik

Perio-Implant Curriculum Advanced  2022 HDC Kladno

Maksym Gorskyi - lekař stomatolog  praxe od roku 2011.

Informace:  fazety, obnova chrupu, léčba kazu, léčba pulpitid, fixní zubní protetika, ortopedická stomatologie, zubní protetika, protetika pomocí zirkonu, e-max,  snímatelné protetiky, terapeutická stomatologie, podmíněně snímatelné protetiky, keramicke inlejí, chirurgická stomatologie,  endodontické ošetření. Hlavni specializace endodoncie, protetika

Vzdělání: Vinnytsia National Medical University. N. I. Pirogov, obor stomatologie  2006-2011, Ukraine

Staže a zaměstnani: 2011-2013 Medical Intership  Vinnytsia National Medical University. N. I. Pirogov Ukraine

2014-2017 Сzech Republik

2017-2021 Slovak Republik

2021- 2022- Praha

od 3.2022- Stomatologie Kolín s.r.o.